onsdag 5 maj 2010

Hon..

Mina ben börjar darra när hon nu är så nära att jag nästan kan röra vid henne. Hon är allt jag någonsin drömt om, en perfekt kreation i sin oblyga nakenhet.
Graciöst placerar hon sin höft i min något välvda hand och instinktivt greppar jag tag hårdare och för henne i en mjuk men bestämd rörelse mot mitt bultande bröst. Hon är kall. Men inte på ett obehagligt sätt utan mer som en svalkande bris en het sommardag.
En hint av vanilj avslöjas bakom det komplext angenäma mönster av dofter som är hennes arom och jag kan snart inte stå emot längre.
Jag vill ha henne. Vara hennes allt och hon mitt i ett ögonblick av fullkomlig extas. Min tunga dansar försiktigt över hennes kurviga kropp och jag känner hur jag snart kommer att explodera..
Hon är Afrodite..
Hon är Venus..
Hon är två skopor glass från Baskin Robbins!


(På bilden: Love Potion 31 och Jamoca Almond Fudge)

Hatten på!

2 kommentarer:

  1. Snigelspår! Tills jag kom till bilden...

    SvaraRadera
  2. Isabelle / hon som somnar i trapphus7 maj 2010 kl. 17:24

    Thats it, I'll go lespo!!

    SvaraRadera