måndag 7 juni 2010

Split here comes the tits!

Göm era män, lås in spriten, håll för öronen på era barn och om du inte vill mista livet ser du för fan till att ha den senaste toppen från Donna karan i lager när den efterfrågas för nu är dem här... Jag pratar självklart om de läkarspritförtärande, penisbeundrande, svordomsälskande shopchicksen Tanja och Therese. Detta kan vara den största katastrof som träffat San Francisco sedan jordbävningen och den efterföljande branden 1906.

Magnus och jag har tillsammans, under dessa månader på resande fot, byggt upp en tillvaro som nu totalt ställts på ända. Vår hälsosamma diet bestående av nudlar och morötter har förvandlats till "Superdeluxe bellybuster" hamburgare marinerade i valfett toppad med smörkokad bacon, spritkonsumptionen quadruplats och fraser som "min vän" och "Godmorgon! Vad ska vi göra idag" har ersatts med "shut up skanky ho" och "ditt jävla slappanus! Låt mig sova ett tag till för i helvete eller så kommer jag köra min näve så långt ner i halsen på dig att du skiter lösnaglar i en vecka framöver".

Kvällningen rör sig sakta men säkert närmre här i San Fran och jag sneglar över mot Magnus som ligger i sängen bredvid mig.. Jag ser på honom att han tänker samma sak som jag, "kommer de andetag vi tar innan vi sluter våra ögon ikväll att bli våra sista". Jag svarar honom med en blick som säger "Magnus, jag är ledsen men jag vet faktiskt inte". En tår faller från hans kind och vi drar gemensamt upp täcket högre så att det täcker allt utom våra rynkade pannor.

Detta till trots är vi glada för deras sällskap och om inte annat är det en spännande och fartfylld framtid som väntar oss. Vi hälsar er härmed varmt välkomna ni änglar från Sverige!



Hatten på!

7 kommentarer:

  1. För det första skrattade jag så jag nästan sket ut lösnaglarna som Tanja tryckt ned i halsen på mig då jag läste inlägget. Men sedan vill jag bara påpeka att jag i princip bara ätit sallad sen jag kom hit. Och vilka var det som köpte sig var sin pizzaslice som var större än er själva och som hade ungefär 3 kilo ost och pepperonikorv som skulle tillfredställa mer än hälften av all San Franciscos alla läderbögar? Inte fan var det jag! Eller Tanja.

    SvaraRadera
  2. ofan.. jag trodde helt klart Robin citerade mange med lösnagelsuttrycket där! så fel man kan ha..

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA tack for ett gapskratt som garanterat horts genom hela Unterstadt i Schaffhausen!! Mina grannar tackar ocksa hjartlig.....

    Karlek laser jag mellan raderna.....karlek!

    SvaraRadera
  4. "En tår faller från hans kind och vi drar gemensamt upp täcket högre så att det täcker allt utom våra rynkade pannor"

    vänta lite... delar ni täcke.. vänta lite..

    SvaraRadera
  5. Btw grabbar!!! Jag vantar fortfarande pa er "Over the top award" med 1-ords svar!! JALLA! ;)

    SvaraRadera
  6. Btw......fantastiska bilder pa Tanja och Therese!! ;))

    SvaraRadera