tisdag 6 juli 2010

Efterlyses!!!

Fan, fan , fan...& helvetes jävla bajs!
Härmed efterlyses, kanske världens mest beresta...& slitna superhatt!!! :(
Full av magi & kraft, så skulle den spikas upp på "the wall of fame"...som minne av "allt det roliga & otroliga". Nu verkar det dock inte som att den kommer klara sig hem till den trygga betongen...utan kommer vara alldeles ensam, ledsen &...jätteliten.



Sågs senast på en gulklädd fjant...som blev påhoppad av en krulltott till dansk & en ond älva från de jämtlänska skogarna! Var sedan oskyldigt indragen & försvunnen i Amerikas största marshmallow fight... dumma jäkla 4:th of July!

Världens största kram i hittelön utlovas :D

Om man ändå hade en iPhone... med en app, designad för spån, som inte kan hålla rätt på hattar & så... :)

Reservhatten på & gråt!!!
/ Mange

3 kommentarer:

  1. Detta är ju fan i mig katastrof! Faktiskt...

    SvaraRadera
  2. ...... men snygg skjorta!

    SvaraRadera
  3. Jaaaa...jag vet :/ nackdelen med att jag vuxit så mycket fast vid den & inte riktigt vet om jag faktiskt har den på mig eller inte :) Men men..

    SvaraRadera