måndag 1 mars 2010

SAS och rost i kalsongerna

I en perfekt värld hade vi inte haft svält, mina biceps hade mätt mer än 15cm i omkrets, Magnus hade varit snygg och flygbolaget SAS hade inte funnits.. Men nu lever vi inte i en perfekt värld och jag och Mange får finna oss i att inte ha kommit längre än till Frankfurt ca 12h efter att vi lämnat Jakobsberg bakom oss. Planet från Arlanda var så pass försenat att vi missade vårt flyg vidare till Abu Dhabi. Så nu sitter jag här, mitt i natten på ett frankfurtiskt vildmarkshotell medan mange springer omkring naken i rummet och gnäller över avsaknaden av deo.... Deo...hmm.. packning... Jag inser precis att vi inte har någon packning utöver handbagaget vilket innebär inga rena kalsonger! Får bli kommando imorgon då kanske, eller är nedan jag inom en snar framtid?



Hatten på!
//Robin & Magnus

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Gud va Danne kommer bli arg när han märker att ni har tagit hans kalsonger! (Jag vet inte varför det blev mupp med mitt tidigare inlägg)

    SvaraRadera