torsdag 4 mars 2010

Walk down freedom lane

Värkande fötter, sand mellan skinkorna och knappt någon vätska kvar i kroppen är vad 3 timmars promenerande till Bondi beach i gassande sol gör för en.. Allt det känns ändå obetydligt när jag i denna stund är tillbaka i min säng på vandrarhemmet för att knåpa ihop ett blogginlägg. Det som efter dagens strapatser etsat sig fast i huvudet är en otrolig känsla av frihet. Inga åtaganden eller tråkiga måsten som tynger en. Efter tolv timmars jetlag-sömn (undantaget att man mitt i natten vaknar och måste avvärja en svartaänkan-attack eller blir väckt av någon enstaka krokodiljägare som, ett kvarter bort, står och skriker "you call that a knife? This is a knife! Or is it a fork? Well I don´t know really cause Im kind of drunk. *hick*") vaknar man upp och ställer sig frågan: "Vad ska jag göra för kul idag?". Det mina vänner är bara så jävla härligt!


Ovan bild har egentligen ingenting med dagens inlägg att göra men eftersom vi inte hade kameran med till stranden och det blir roligare att inte bara läsa utan även titta så fick det bli så här.
Hatten på!
/ Robin & Mange

2 kommentarer:

  1. Frihet?? Hmmm......later bekant pa nagot satt!!
    Later helt fab!!

    Ska bli kul att folja ert aventyr har! Hehe!
    // Linda

    SvaraRadera
  2. Fyfaan va sjukt... fatta att ni ska va fria i 5 månader!! u bastards!!! Nu ser vi alla fram emot att få läsa om hur ni spenderar eran frihet på bästa möjliga sätt genom att pröva på de allra sjukaste, mest galna grejer man annars ALDRIG skulle göra!!! Nästa gång det kommer en svarta änkan och anfaller dig Robin tycker jag du ska äta upp den! //Danne

    SvaraRadera