fredag 5 mars 2010

Äntligen fredag! :D


Efter en hård vecka kantat av allt från latte, till sol och jättevågor, så måste jag säga att det ska bli skönt och koppla av lite :P Eftermiddagen var då ändå mest präglad att regn, så passade vi på att gå & se Alice och Mr "Mad hatter" Depp på 3D-bio istället.. (världens största iMAX- bio btw)..öhm för dom som kanske bryr sig ;) Något ni ska veta är att backpacker-livet är hårt. Vi har fått laga vår egen mat! Knallat närmare 1,5 mil om dagen (min påbörjade SL-remsa funkade liksom inte och eftersom vi är som gjorda för & vara snåla, så såg vi ingen poäng i att skaffa en ny :D ) Robin har dessutom försökt lära mig detta språk. Som Australiensare så ska man tydligen säga massa "Ä" och "Å" & dom verkar faktiskt typ.. förstå. Eftersom som min språk-processor dock inte är den bästa så kommer nog detta ta lite tid :D men men.. efter att Robin nu haft sin skönhetssömn & vi äntligen fått i oss lite middag, så får vi väl se vad som orkas med. Några öl kanske vi hinner med.

Hatten på!

1 kommentar:

  1. Hey there down under! Vi saknar lixom lite uppdateringar från er här hemma. Vad har ni gjort i helgen? Själv har jag skidat 2 timmar med mamma, så himla nice!Stefan, jag och barnen har också skrämt iväg en kattuggla från sitt hem, bevittnat Samuel när han åt Memma för första gången samt lyckats vara vakna en hel film tillsammans. Gött med lite mer sol och ljus! Hela familjen hälsar, inkl mor och far. Stor kram, Sys

    SvaraRadera