torsdag 8 april 2010

Att pilla sig på snoppen i ett SPA varje da!

I morse så tog jag på min coola lilla morgonrock. Det var dags för tvagning & glada i hågen promenerade vi ner till "badet" på första vånignen. Vet inte om det var för att vi är reserverade Svenskar & nybörjare men trots morgonrocken så valde Robin att ha kalsonger på sig? :D I vilket fall så blev då inte förvirringen bättre i omkläddningsrummet. Var, när & hur gör man? Vi hittade iaf några skåp & Robin (fortfarande med morgonrocken på då) stack in huvudet till badet för att kolla läget? "Hjälp! Det är en naken Japan! :D Han sitter på en pall & drar sig ogenerat i snoppen!" Var dock bara att lätta på den personliga svfären räta in sig i ledet. Liksom...sätta sig på pallen & hänga med. Tydligen så var lilla handduken (som vi för övrigt glömde i sovbåsen) till för doppa i baljan att tvätta sig med? Hela processen blev lite hux-fluxig med känner mig nu ren som en bebis :) Tror det är dags att gå ut & kolla om solen hittat hit. Var 7 grader när vi landa igår så det var inte direkt "Badbyxor på!" men alla gulliga bugningar & leenden värmer väl ändå. Trots att jag redan saknar min mössa! :)

Hatten på!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas ni visade japanen hur vi drar i snoppar i Sverige, liksom visade var skåpet ska stå! /C

    SvaraRadera